בסדנת ריפוי בנשימה מעגלית נשתמש בכלי הפשוט ביותר אך גם העוצמתי ביותר: הנשימה. נשחזר את הפוטנציאל הטבעי שלנו לנשימה עמוקה,מלאה ומחוברת– ללא פער בין השאיפה לנשיפה. כך נמלא את גופנו באנרגיית חיים, אשר כבר ברמה הפיזית תאפשר לחמצן להתפשט לכל תא ותא בגופנו, לנקות את התאים מהרעלים ומתוצרי פסולת אשר לעיתים אינם מצליחים להשתחרר מן הגוף עם כמות חמצן מינימלית כפי שאנו נושמים בד"כ.

בנשימה טמונה עוצמת החיים, וכאשר אנו פותחים את גופנו לנשימה אנו פותחים את עצמנו למלוא העוצמה שבחיינו. דרך עבודת הנשימה נוכל לפגוש איכויות וחלקים פנימים המתקיימים בתוכנו, אשר לעיתים מטושטשים ביום יום, או שאנו לא נותנים להם מקום בחיינו.

ברמה הנפשית- רגשית- הנשימה מאפשרת לנו לנשום אל תוך רגשותינו, לפגוש את חסום והתקוע בחיינו, להביא שחרור וריפוי לחלקים אלו, להעמיק את הווייתנו ולהתחבר אל העוצמה הטמונה בכל אחד ואחת.
עבודת הנשימה עוזרת לרגיעה ולהורדת מתח, מזרימה אנרגיה מחודשת ומגבירה את המודעות העצמית.

 
סדנאות ריפוי בנשימה מעגלית לנשים


סדנאות ריפוי בנשימה מעגלית הינו רצף של מפגשים שבועים של ארבע וחצי שעות עבור עצמכן, עבור השקט והאיזון שלכן 
כדי שתוכלו לחזור לשטף החיים שמחות, מחוברות ובהירות יותר.
בסדנא נפגוש את עצמנו באמצעות הנשימה, נתחבר אל הלב, אל הגוף, אל קולנו הפנימי ואל עוד נשים מקסימות שישתתפו במעגל. 
קבוצת נשים אינטימית ונעימה.

במפגשים נחווה מדטציות מונחות, דימיון מודרך, תרגילי שחרור רגשי ואנרגטי, נחקור את אמונות הבסיס שלנו, נשחרר את הישן שאין לנו צורך בו, 
נברך על היש, וניצור חויות מתקנות ואמונות יסוד חדשות אשר תומכות את הנשים עוצמתיות והמקסימות אשר אתן.

הזדמנות פז בכל שבוע לצאת להרפתקה חדשה, לפרוץ עוד מחסום וגבול של עצמנו, ולהתמלא בעוד קבלה, רכות, חמלה אהבה ושמחה לעצמנו לסובבינו.


סדנאות לקהל הרחב 


"מרווח נשימה"

בואו לקחת "מרווח נשימה"- מטרדות היום יום, מהעבודה, מהלימודים, בין כל משימות החיים מזמינה אתכם לעצור לרגע עבור עצמכם ולקחת נשימה עמוקה, איכותית ואמיתית. 
כך כשתחזרו אל היום יום תהיו רגועים, נושמים ונוכחים יותר
 
הנשימה המעגלית מאפשרת להיפתח אל מרחב חדש של גילוי הכוחות הפנימיים, מרחב של ריפוי והתחדשות וחיבור אל מקור החיות והוויה שלנו מתוך רכות, חמלה ואהבה כלפי עצמנו.
במהלך הסדנא ינתנו כלים שיוכלו לסייע במצבי עומס ולחץ בחיי היום יום.
 
 
מספרים על הסדנאות- "לנשום לרווחה":


"השתתפתי בסדנת נשימה מעגלית אצל נעומי. הסדנא הזדמנה לי בנקודת זמן משמעותית בחיים. חשתי תקיעות וחיפשתי שינוי שישיב אלי את השמחה ושלוות הנפש.
לנעמי יש את היכולת ליצור בסדנא מרחב מאפשר ומכיל. ברגישות ועדינות ובתחושת ביטחון ניתן לקלף חלק מהקליפות ולקבל נקודות מבט חדשות על עצמינו
הנשימה המעגלית מאפשרת להביא ריפוי לחלקים בנפשנו. מדובר בטכניקה פשוטה שלאחר שלומדים אותה מבינים איך היא יכולה לשנות את איכות החיים, היא פשוטה וזמינה לכל אחד מאיתנו בכל זמן.
אני ממליצה לכל אחת ואחד שרוצים לראות צלול לתוך עצמם, להתחבר לכוחות שבכם, להביא ריפוי למקומות שזקוקים לכך, ולקבל כלי שפותח את הלב, להתנסות בנשימה מעגלית."        (ענבל)
 
 
בסדנת נשימה עם נעומי אני חווה בכל פעם מחדש את עוצמת הכלי הנפלא הזה שמחבר למקור החיות והשמחה  מעצם ההוויה.
נעומי מאפשרת מרחב שיש בו את מירב הבטחון ההכלה החום ונוכחות מרפאת שניתן איתם להיכנס פנימה אל עצמי לגעת בנבכי נפשי ולצאת מחוזקת שמחה ונוכחת...
נושמת לרווחה!
ממליצה בחום ואשמח לשתף לעומק 0528442944
(סיון בלקין)

 

סדנאות

טיפול בנשימה מעגלית -הינו תהליך של ריפוי, שחרור ואיזון גופנפש ותודעה דרך טכניקת נשימה מעגלית מודעת. הנשימה היא גשר בין המודע ותת המודע.
הנשימה מלווה אותנו מרגע הלידה והיא המפגש שלנו עם המציאות בכל רגע ורגע.
עם השנים נחסמנו ונסגרנו וכל החסימות והדפוסים שלא משרתים אותנו (ושלא תמיד אנו מודעים אליהם) מתבטאים בגופינו ובנשימתינו- בכך שהקטנו ודכאנו את הנשימה שלנו.
אנחנו לא נושמים נשימות מלאות. לרוב הנשימה שלנו שטוחה ומאד קצרה. 
אנחנו לא ממלאים את גופינו בחמצן.
הנשימה נושאת עימה את אנרגיית החיים- ונשימה רדודה מתבטאת באנרגיית חיים נמוכה.

בתהליך הטיפול בנשימה המעגלית אנו ממלאים את הגוף בנשימות מלאות ועמוקות.
דרך הנשימה מתרחש ריפוי בכל הרמות- פיזית, מנטלית, רגשית ואנרגטית.
התהליך מאפשר לנו לשחרר דפוסים, מחשבות, רגשות ואף חסימות גופניות.
התהליך הוא עמוק ונוגע גם ברמות הפחות מודעות ומאפשר להעלות דברים שהדחקנו על מנת לשחרר ולרפא אותם בעזרת הנשימה.

ביכולתה של הנשימה המעגלית לאזן ולרפא בזמן קצר יחסית, לשחרר שליליות -פחדים, מעצורים ועוד ולהגדיל את יכולת האדם לחוות ולהכיל אנרגיות חיוביות בחייו.

נשימה היא חיים - כך שנמלא את גופנו באנרגיית חיים חדשה ובכך נביא ריפוי עמוק לכל הרמות- פיזית, מנטלית, רגשית ואנרגטית

מזמינה אתכם למסע אל עצמכם, כי כל נשימה עמוקה מאפשרת לנו לחזור "הביתה"- פנימה אל עצמנו, להתחבר אל הרגשות שבתוכנו ולשחרר דפוסים, מחשבות, רגשות ואף חסימות גופניות, וכל אשר אינו משרת אותנו ומטיב עם חיינו.
הנשימה מאפשרת להתחבר אל מקור החיות והוויה שלנו מתוך רכות, חמלה ואהבה כלפי עצמנו. 
המפגש מתאים לכולם. התהליך הינו אישי לכל אחד. אין צורך בידע ובניסיון מוקדם.
 
"המילה נשימה מרמזת על הרבה יותר מאשר הפעולה הפיזית  של שאיפת אוויר לתוך הריאות ונשיפתו. נשימה היא נקודת המפגש בין השכל, הגוף והרוח. כל שינוי במצב המנטלי משתקף תחילה בנשימה ואחר כך בגוף....    "                                                        (דיפאק צ'ופרה)
נשימה מעגלית
 
טיפול פרטני וקבוצתי בנשימה מעגלית
 
תהליך חוויתי פשוט ורב עוצמה לשיחרור חסימות ולחצים ברובד הפיזי, הריגשי והמנטלי ויצרת אינטגרציה מחודשת בין הלב, הגוף, הרוח והתודעה. הנשימה המעגלית היא כלי ריפוי אדיר לחיים בריאים משוחררים יותר.
נשימה היא החיים

בנשימה טמונה עוצמת החיים, כאשר אנו פותחים את גופנו אליה אנו פותחים את עצמנו למלוא העוצמה שבחיינו. דרך העצמת הנשימה נוכל לפגוש תכניים מהותיים המתקיימים בתוכנו, אמונות, דפוסי התנהגות, פחדים וחסימות המייצרים את מציאות חיינו הנוכחיים, נתוודע לדברים המגבילים אותנו לחיות את חיינו במלואם.
הנשימה מאפשרת לנו לפגוש ולהביא לשחרור וריפוי של חלקים אלו, להעמיק את הווייתנו ולהתחבר אל העוצמה הטמונה בנו.
 
בסדנת הנשימה המעגלית נשתמש בכלי הפשוט והעוצמתי הזה. נתוודע אל פוטנציאל הנשימה הטבעי שלנו נמלא את גופנו באנרגיית חיים, נביא לשחרור וריפוי,  ונגלה  שהדרך בה אנו נושמים זו הדרך בה אנו חיים .....

קריאה נוספת וקישורים נוספים:


ראיון  עם קרול למפמן- מייסדת שיטת הטיפול- נשימה מעגלית- " כך תשתחררו מחסימות ופחדים" 


 
נשימה ככלי לריפוי גופני, נפשי ורוחני\ קרול למפמן

"וייצר אלוהים את האדם עפר מן האדמה וייפח באפיו נשמת חיים ויהי האדם לנפש חיה" (בראשית ב'  פסוק7)
 
אנו נושמים בין 18-20,000 נשימות ליום. נשימה מזינה אותנו, מעניקה לנו חיים ועוצמה ומסלקת 70% מן הרעלים שבגוף. אנחנו נושמים באופן אוטומטי, אך האם אנחנו נושמים באופן מלא, והאם אנו מודעים לנשימה שלנו?
טיפול בנשימה מעגלית הינו טיפול חוויתי המשתמש בנשימה ככלי לחיבור פנימי עם הגוף וככלי לשחרור מתחים פיזיים, נפשיים ורגשיים. טיפול בנשימה מעורר את משאבי הריפוי הטבעיים הטמונים בנו ומעודד נשימה רגועה מחוברת וטוטלית.
טיפול בנשימה מתייחס באופן ספציפי לאופן בו סיפור החיים האישי  שלנו משתקפת בדרך בה אנו נושמים. כשהיינו תינוקות וילדים, נשמנו באופן מלא ומחובר, חווינו את החיים באופן מלא והיינו מחוברים לחלוטין לחלקים האותנטיים של עצמנו. עם השנים, למדנו לדכא את רגשות, לעצור את החיוניות שבנו ולהתרחק מההוויה הפנימית שלנו. במהלך החיים, אף איבדנו את היכולת להרגיש באמת, להתבטא באופן חופשי ולהתחבר אל ה'אמת הפנימית' שלנו.
 
למדנו 'להסתגל' לסביבה והפנמנו מה שאחרים אמרו עלינו. כל אירוע ש'סגר' אותנו התלווה בכווץ שרירים שעצר לרגע את הנשימה וחסם חמצן, חיוניות, ורגשות חיוביים. במרוצת השנים גופנו 'הסתגל' למצב של חסימה, כיווץ והגנה כרוניים. אבדנו את הקשר עם גופנו ובלי לשים לב בריאותנו הגופנית והנפשית נפגעה.
 
טיפול בנשימה הינו טיפול חווייתי הפועל במישור הפיזי, הרגשי, המחשבתי והרוחני בו זמנית. הוא מאפשר לנו לעבד ולשחרר רעלים פיזיים, רגשות שליליים, אמונות שמגבילות אותנו ורבים מדווחים על תחושת חיבור עמוק לעולמם הרוחני. הטיפול יוצר תחושת הקלה, שלווה, בריאות וחיוניות.
 
טיפול בנשימה משיב את  הגוף למצב בסיסי, מחזק ומשפר את כל מערכות הגוף ומאפשר למנגנוני ריפוי טבעיים לפעול בצורה אופטימלית. מטופלים רבים מספרים כי טיפול זה עוצמתי, מהיר יעיל בהרבה מטיפול פסיכולוגי קונבנציונלי.
 
יתרונות פיזיים של טיפול בנשימה:
  • שריפה וסילוק רעלים ממחזור הדם, רקמות הגוף והמוח
  • הורדת לחץ הדם והמרצת מחזור הדם
  • חיזוק המערכת החיסונית
  • שיפור מערכת העיכול
  • איזון הורמונלי
  • השבת הגוף למצב בסיסי (תקין)
 
יתרונות רגשיים של טיפול בנשימה המשפיעים על הבריאות הגופנית:
  • שחרור רגשי עמוק ויצירת תחושת חופש רגשי וגופני
  • הפחתת מתחים רגשיים ויצירת רוגע פנימי 
  • יצירת תחושה של שפע אנרגיה וחיוניות פיזית ורגשית
  • מודעות ותובנות אישיות המסיעות לתהליכי החלמה
  • סיוע במצבים של דכאון, חרדה אובדן וטראומות מסוגים שונים
  • התמודדות וסיוע עם התמכרויות מסוגים שונים
  • שיפור מערכות יחסים
  • שיפור בעיות בדימוי גוף
 
כיצד מתבצע הטיפול?

טיפול בנשימה אורך בין שעה וחצי לשעתיים, ומתבצע בעזרת מטפל מוסמך שעבר הכשרה ושכמובן התנסה בשיטה באופן נרחב. בשלב הראשון מתקיימת שיחה בה מבררים מהו הדבר עליו עובדים במפגש ויוצרים 'כוונה' (Intention). החלק הזה מאוד חשוב מפני שבמהלך הטיפול, הנשימה "מתכווננת" לזיכרון הרלוונטי שקשור לנושא בו מטפלים הקיים בתת המודע ובגוף הפיזי.
בשלב הבא, המטופל שוכבים על מזרן או מיטה, עוצמים עיניים ומתחילים לנשום בהתאם להנחיית המטפל. תחילה הנשימה היא איטית, ובדקות הראשונות המטופל מקבל הנחיה להגביר את קצב הנשימה. הנשימה המואצת היא זו המאפשרת לתהליך הטיפול העמוק להתרחש. מדובר בתהליך קסום בו הנשימה עצמה מציפה, מנקה, ומטהרת. המטפל נמצא ליד המטופל  כל הזמן ונותן הנחיות ברורות לעיבוד פיזי ורגשי של החוויה/זיכרון העולה בתהליך.
טיפול בנשימה הוא מסע אישי אל עולם פנימי שלנו, המאפשר עבודת עומק שטיפול קונבנציונלי אינו מגיע אליו בדרך כלל, ובטח לא בדרך חווייתית כזו.
 
לפניכם תרגיל  המציע מפגש של התבוננות בנשימה, הנשימה שלי כהשתקפות של החיים שלי...
זהו תרגיל  קצר (כ-4 דקות) אך עוצמתי לפיתוח המודעות שאפשר לבצע בשכיבה על מיטה בבקר או לפני השינה: קחו כ-10 נשימות ארוכות ואיטיות מאוד. שימו לב לשאיפה פנימה, ולנשיפה החוצה.
נשמו ברכות, אך בערנות והתבוננו פנימה.

הקשיבו לגופכם וחשבו על השאיפה (פנימה) כאל יכולתכם לקבל מאחרים, לחוות את החיים, למלא את עצמכם כמדד לציפייה שלכם מן הסביבה.
חשבו על הנשיפה (החוצה) כאל יכולתכם לתת, לבטא את עצמכם או להתמסר לאחרים ולעולם באופן מלא.
חשוב לנשום לאט, ולשים לב למקומות אליהם הולכת הנשימה בגוף.
האם הנשימה למעלה באזור הלב?
למטה באזור הבטן התחתונה?
האם היא עמוקה או רדודה?
האם שטוחה או מלאה?
 תרגיל  זה לא רק יעלה דימויים, זיכרונות ותובנות רבות שישמשו אתכם להעמקת המודעות, ללמידה ולצמיחה, אלא ילמד אתכם הרבה על ההיסטוריה האישית שלכם.
בסיום התרגול, רשמו לעצמכם מה שגיליתם...תגלו דברים מעניינים על עצמכם.  

 

"הדרך בה אנו נושמים מהווה מראה וביטוי לדרך בה אנו חיים. 
נשימה היא מפתח לרזי החיים - לרזי הגוף והנפש כאחד "  (לאמה אנאגאריקה גווינדה)

נשימה מעגלית
 
טכניקת הנשימה המעגלית מאפשרת להיפתח אל מרחב חדש של גילוי הכוחות הפנימיים, מרחב של ריפוי והתחדשות וחיבור אל מקור החיות והוויה שלנו מתוך רכות, חמלה ואהבה כלפי עצמנו. במהלך הטיפול ינתנו כלים שיוכלו לסייע במצבי עומס ולחץ בחיי היום יום. נעמי עלפי בן סימון- עובדת סוציאלית קלינית (M.S.W) עם ניסיון בבריאות הנפש, מטפלת מוסמכת לטיפול בנשימה מעגלית ליחידים ולקבוצות.
תמונות מהקליניקה

אודותי

מספרים עליי :
" מטפלת קשובה ורגישה, עם לב גדול ויכולת עדינה לראות את האדם ולתת לו מענה."
      (דפנה ארנוני)
 
"תודה נעמי  על מפגשים עוצמתיים, שבהם לימדת אותי להתבונן בנשימתי ובנשמתי.
להתחבר לנשימה שהיא מתנת אלוהה.
תודה על המקום שאפשר לליבי להיפתח לרווחה ולבטוח.
עזרת לי לגלות ולהבין שאני יכולה לעשות הכל ובעיקר בשלה לעשות עם עצמי מסע פנימי ומרפא.
נעמי, אמא אדמה טובה, מכילה, עוטפת, מחבקת במבטך ובגופך.
תודה ענקית על פתיחת עולם חדש ומרתק."
(אביטל)
 
"החוויה של  ה"נשימה מעגלית" שאליה הגעתי במקרה, יצרה עבורי חוויה אחרת.
התבקשתי "לכבות" את השכל ולתת לתחושות שלי לעלות.
לא הייתי חייבת לדבר, לא הייתי חייבת להסביר.
 המון פעמים הרגשתי כמו עובר, כאילו אני נמצאת לשעתיים ברחם.
התחלתי לסדר את העולם הרגשי הפנימי שלי, לא באמצעות השכל, אלא באמצעות מפגש עם כל מיני רוניות (רונית ברבים)
שהן אני -שאיתן דיברתי, חיבקתי וחוויתי. חלקן החזירו אותי לרגעים כואבים מהילדות וכולן חששו מפני בהתחלה וחשפו הגנות שונות.
הייתי צריכה
לרכוש את אמונן ועשיתי זאת.
 
הרגשתי שאני מתחילה להתלכד לרונית אחת. הייתי צריכה להתיידד עם כל  אותן רוניות (רונית) שהיו בתוכי, פתאום נתתי להן דמות,
שוחחתי איתן. עד לטיפול הזה, הן היו
קיימות בתוכי והפעילו אותי כל אחת בזמן אחר, ללא סדר וללא היגיון.
הטיפול באמצעות "נשימה מעגלית" אפשר לי להתחיל ליצור שם סדר.
ואכן, הסדר שהחל להיווצר בדברים וההיגיון הפנימי שהחלתי ליצור, הקנו לי שקט נפשי רב יותר ויכולת התמודדות גבוהה יותר עם עולם הרגש
והמפגש שלו עם חיי.
כמו כן, הקבלה המוחלטת, הנשימה והיכולת לפעול רק לפי תחושותי, יצרה אצלי תחושה של בית,
לא לחינם אמרתי כי הרגשתי לפעמים ברחם.        
 
כך שהיום קיבלתי רונית שלמה יותר שמכירה יותר את העולם הרגשי שלה.
יותר מכך, הוא מסודר יותר, הוא מבולגן פחות ואני גם פחות פוחדת ממנו.
נכון, יש עוד דרך ארוכה לפני, אבל אני כבר צועדת בה. "
                                                                                    (רונית)

 
נעמי בן סימון - נשימה מעגלית

המסע האישי שלי כמטפלת בנשימה מעגלית החל תחילה באמצעות מפגש "אקראי" (בהשגחה) עם הנשימה המעגלית ... וזה היה רגע משנה חיים (שעוד לא הבנתי עד כמה)....

לפני כ-14 שנה פגשתי את הכלי המופלא הזה- נשימה מעגלית, אצל מוני קרמפף, איש יקר ואהוב, אשר ליווה אותי במסע לגילוי עצמי דרך הנשימה- מסע עצום ומשמעותי ששינה את חיי: שינה את אמונות היסוד שלי על עצמי ועל 
העולם, השלתי מעליי קליפות , חסמים, גבולות ששמתי על עצמי והתחברתי אל הכוחות העצומים אשר היו קיימים בתוכי. מסע משנה חיים כבר אמרתי..?!
אחרי מסע טיפולי פרטני למדתי מסלול הכשרה לטיפול בנשימה מעגלית לקבוצות ולמפגשים פרטניים- מסלול של שלוש שנים אשר במקביל אליו למדתי תואר ראשון בעבודה סוציאלית בתל חי. 
עבדתי בתחום בריאות הנפש בצפת ובמקביל טיפלתי באנשים בקלניקה פרטית בנשימה מעגלית והעברתי קבוצות תהליכיות לריפוי בנשימה מעגלית. 
לפני 6 שנים למדתי הכשרה למטפלים אצל קרול למפמן האגדית, מורה דגולה מארה"ב, העמקה לטיפול בנשימה מעגלית ליחידים וקבוצות. 
בהמשך למדתי תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (m.s.w) ומאז ועד היום יש לי קלניקה פרטית לפסיכותרפיה ולטיפול בנשימה מעגלית. 
כיום אני בתוכנית הכשרה לפסיכותרפיה קוגנטיבית התנהגותית (c.b.t)- אוהבת ללמוד ולהתפתח ולשלב כלים טיפוליים מגוונים ויצרתיים בהתאם למטופל היושב מולי.
מאמינה גדולה בכלי הפשוט והעצום הזה, נשימה, מאמינה שבכל אחד יש מרפא פנימי שיכול לרפא הכל, ברגשי ובפיזי, שצריך חבור אליו ולבטוח בו. 
יודעת שבלב יש עוצמות גדולות, להרגיש, להכיל, לחמול ואם רק נאפשר לליבנו להיפתח עוד להרגיש ולהיות, הוא יוכל לאפשר לנו להיות במהות המיוחדת שאנחנו, להיות במרכז שלנו, מתוך עוצמה חיבור ופשטות ורכות. 
מאמינה שיש בנו הרבה מאד חלקים וקולות ושאפשר וכדאי לעשות ביניהם אינטגרציה- חיבורים פנימים וזאת  בכדי שנוכל לחיות עם כל החלקים שבנו מתוך קבלה ושלמות, שקט ואיזון.


 

נעמי עלפי בן סימון - נשימה מעגלית
קיבוץ חולתה - גליל עליון

שעות פעילות
08:00-20:00

052-8688717

דוא"ל  naomimial@gmail.com

לנשום לרווחה

נעמי עלפי בן סימון - ריפוי בנשימה מעגלית

ריפוי בנשימה מעגלית 

052-8688717

נשימה מעגלית ככלי לריפוי גופני נפשי ורוחני

אני מאמינה שיש לנו אפשרות בחירה, ולכל אדם יש את האפשרות בחירה לחיות חיים טובים ומספקים, לצד הקשיים והכאבים של החיים.
מזמינה אתכם למסע של חקירה עצמית וגילוי הדרך שלכם באמצעות שיחה וכלים ורבלים ויצירתיים  לחיים טובים יותר.
אשמח להיות עבורכם וללוות אתכם במצבי המשבר, הקושי והתקיעות, להושיט יד, לחקור יחד איתכם את אמונות היסוד שלכם, את התפיסות על החיים, להציע פרספקטיבות חדשות לחיים, לנסות לפעול בדרכים אחרות בשבילי החיים אשר יסייעו לכם לחיות את חייכם בחמלה שמחה וחיות גדולה יותר.
הטיפול המוצע מתאים לבני נוער ומבוגרים.
עובדת סוציאלית קלינית MSW-  בתהליך הסמכה כפסיכותרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית (c.b.t)
מטפלת במגוון מצבי קושי כגון דכאון, חרדה, o.c.d  מצבי משבר וטראומה, קשיים בתחום הבינאישי
דימוי עצמי נמוך, שאלות של צמיחה אישית ומימוש עצמי.
 
השכלה אקדמית:

M.S.W –  תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית בהצטיינות- אוניברסיטת חיפה
S.W-  תואר ראשון בעבודה סוציאלית הצטיינות יתרה- מכללת תל- חי
הכשרות נוספות -כלים טיפולים המשולבים בקשר הטיפולי בהתאם לצורך
תקשורת מקרבת (NVC)
התמקדות (focusing )
מיינדפולנס (קשיבות)
מזמינה אתכם לקליניקה הכפרית שלי בקיבוץ חולתה – קלניקה נגישה לנכים ולכל
קיבוץ חולתה ממוקם בגליל העליון בין  ראש פינה לקריית שמונה.
מוזמנים לפנות בכל שאלה – נעמי 0528-688717

פסיכוטרפיה