נעים להכיר  

נעים להכיר, הדר שינא, מטפלת במגע משנת 2006.

בקליניקה שלי אני מטפלת באנשים ומסייעת לבריאות הגופנית בעזרת מגוון השיטות שרכשתי, במגע פיזי וכלים אנרגטיים.
אני מזמינה אתכם לטיפול ייחודי שמטרתו להביא לבריאות גופנית ונפשית כאחד, לשחרור שרירים תפוסים, להזרמת דם, לנשימה תקינה,לרוגע והנאה.

עיסוי רקמות עמוק

עיסוי רקמות עמוק, הינו טיפול עמוק וחזק שמטרתו לבצע ניקוז רעלים ולהפיג מתחים.
הוא מצוין לשחרור שרירים תפוסים, מביא לשיפור בזרימת הדם ולהזרמת וקבלת חמצן לרקמת הגוף. עיסוי זה מתבצע לאורכו של כל הגוף על ידי תנועות לחיצה, לישה ומתיחה. בדרך זו נוצר שיחרור מתח מהגוף ושיפור ביציבה.

עיסוי לנשים בהריון

"עיסוי הריון" יכול לעזור למגוון מיחושים המופיעים בזמן הריון. עיסוי זה מביא לשיפור בזרימת הדם בגוף ומפחית הצטברות נוזלים בגוף. יש בו כדי לתרום לרוגע ולסיוע לעייפות ולכאבי גב.
הטיפול מתאים לנשים הנמצאות בשבוע ה - 14 להריונן והלאה.
הטיפול מתבצע ברובו בשכיבה על הצד עם שימוש בכריות לתמיכה בעת הצורך.
"עיסוי משולב" הוא בעצם שילוב של שיטות עיסוי סטנדרטיות יחד עם שיטות ייחודיות ומודרניות. המעסה עושה שימוש במרפקים, כפות הידיים והאצבעות כדי לשפר את טווח התנועה ולבצע טיפול עמוק בשריר, דבר המביא ליצירת איזון ורוגע לגוף ולנפש, ברמה פיזית וגם אנרגטית.
העיסוי המשולב משפר את זרימת מחזור הדם ומביא הקשבה ורגישות לגוף הפיזי, תוך חיבור למגע ושילוב בין הגוף לנפש.

עיסוי מתקדם משולב

שיטת טיפול בתחלואי הגוף על ידי לחיצת נקודות מסויימות בכף הרגל, המהווה מפה שבה כל איברי הגוף משתקפים. ע"י חימום אזורים מוגדרים ולחיצתם ניתן להביא לשחרור והרפייה גופנית ולשחרר אנרגיה חסומה.

רפלקסולוגיה

השימוש בכוסות רוח מתבצע לחיזוק מערכת החיסון במצבים של כאבים מקומיים בכל אזור הגב, השכמות והכתפים, התקררות ,כאבי ראש וקשיי נשימה.  כוסות המונחות על עורו של המטופל מביאות לשאיבת העור והרקמות שמתחתיו אל תוך הכוס. מטופלים מעידים על הקלה מיידית בתום הטיפול.
הטיפול אינו מומלץ לסוכרתיים, נוטלי מדללי דם וכן לנשים בהריון.

כוסות רוח

שיטת עיסוי אינדיאנית בשילוב חלוקי נחל מחוממים ושמני מרפא. 
חום האבנים מביא לשיפור זרימת הדם בגוף וכן שיפור גמישות המפרקים. בנוסף, הוא מרגיע את מערכת העצבים ומביא לחיזוק המערכת החיסונית.
מטרתו העיקרית של עסוי זה באה לידי ביטוי בהרגעה וטיהור רעלים מן הגוף.

אבנים חמות

מטרת העיסוי התאילנדי המסורתי הינה להביא להמרצת ואיזון מחזור הדם של המטופל, באמצעות לחיצות איטיות, מתיחות ותרגילי מגע וכח משתנים עם שימוש של משקל המעסה על גוף המטופל. 
העיסוי התאילנדי נעשה כאשר המטופל לבוש בבגדים נוחים במזרן על הרצפה. טיפול זה אינו עושה שימוש בשמני עיסוי העלולים להביא להחלקה של המעסה.

עיסוי תאילנדי מסורתי

טיפולים

הכשרה

התחלתי בלימוד והתמחות ב"שיטת אלבאום", שיטת  טיפול המתייחסת לאדם באופן הוליסטי (נכללת בתחום הרפואה האלטרנטיבית) ומהותה אבחון וטיפול המשלבים תנועה, שיחה ומגע. בארבע שנות לימודי במכללת אלבאום, רכשתי גם ידע וגם ניסיון בעיסוי רקמות ועיסוי מתווך רגש. בהמשך, העמקתי את הידע בתנועה לגיל הרך ב "מכון וינגייט", ובשילוב של שתי התחומים, הדרכתי קבוצות בגני ילדים ובבתי ספר, וטיפלתי באופן פרטני.
 
מתוך אמונה שהנפש והגוף אחד הם, המשכתי ללמוד את אומנות העיסוי וטיפולי הגוף ובמקביל שילבתי לימודים שהתמקדו בהתפתחות רוחנית. הכשרתי הנוספת כוללת לימודים בבית הספר "לוטוס" שהתמקדה בהכשרה יסודית בתחום המגע המשלב עיסוי מתקדם משולב, עיסוי נשים הרות, עיסוי כף רגל תאילנדי, עיסוי לומילומי ועיסוי תאילנדי מסורתי. בנוסף, השתלמתי והתמקצעתי בעיסוי תאילנדי בקורס ייחודי בבית ספר גבוה בתאילנד. התמחויות נוספות שלי כוללות עיסוי לימפטי ורפלקסולוגיה (מכללת "קשת וענן"), אבנים חמות (מכללת "תלתן"), וכוסות רוח (מכללת "מדיקה").
במקביל, הוכשרתי להסתכלות עמוקה לאני הפנימי, למודעות רגשית, ולחיזוק היכולת היכולות האנרגטיות איתן נולדתי.
מטרתי היא להתאים את הטיפול, או לשלב מספר סוגי טיפולים, על מנת להגיע לתוצאה הרצויה למטופל, שתוביל אותו להרגשה טובה יותר מבחינה פיזית ונפשית.

גלריה

הדר שינא

מטפלת הוליסטית ומעסה רפואית לנשים

צור קשר

  טלפון
052-8801994
דוא"ל  
hadarshina@gmail.com
הטיפולים לנשים בלבד

מה מטופלים אומרים

052-8801994

הדר שינא

מטפלת הוליסטית ומעסה רפואית לנשים

לבנה - להדר בעלת יכולות הריפוי, ברצוני להודות לך על הטיפול המסור. שבועיים לפני נסיעה לטיול לרומא קרעתי שריר בתאומים. הדבר הראשון שעשיתי - התקשרתי אלייך לעזרה. לא היה ניתן אפילו לגעת ברגל, אבל את עם היכולת שלך הצלחת לאט לאט לטפל ברגל. במהלך של שבוע וחצי טיפלת בי במסירות, באיכפתיות ויכולת מדהימה לטפל בשריר. כל יום שיצאתי מטיפול אצל חל שיפור בהליכה. בזכותך הגעתי לטיול ברומא כשאני הולכת רגיל לחלוטין. הלא יאומן קרה. בזכותך הטיול הצליח. זה לא היה קורה ללא הטיפול המעולה שלך. ושוב תודה רבה.

עדי - הדר, רציתי לומר שהטיפול מאוד עזר לי! שילוב הטיפול האנרגטי והעיסוי שלך זה שילוב מנצח! 
 בזכותך אני יכולה לחזור לעבודה. תודה על הטיפול המסור :) 

ורד - הדר ידי זהב, תודה רבה על ההשקעה, האבחון המדויק והטיפול שפירק והרכיב אותי בחזרה. 
 אין כמוך!

שרית - הדר, אני מרגישה טוב. הטיפול שקיבלתי ממך עזר לי מאוד, כמו תמיד...את נהדרת.


רינת - הדר הטיפול ברפלקסולוגיה ממש ממש עזר לי החולשה ברגליים חלפה, הנימול ברגליים שסיפרתי לך שיש לי..  יש שיפור יש תחושה בכפפות רגליים ואני פחות עצבנית. תודה רבה

שרון- הי הדר רציתי לעדכן אותן שהכאב ראש עבר לי, סוף סוף לא היה לי צורך בכדורים. מרגישה הקלה הצלחתי לישון כל הלילה.  ממש תודה .

אדי - ואוו הדר אחרי הטיפול הרגשתי כל כך שלווה ורגוע אחרי המון זמן של מתח וחוסר שינה. הצלחתי לישון ומצליחה לנשום... ממש מדהים.

אוהד - תקשיבי אני מרגיש מעולה. ישר אחרי הטיפול הצלחתי להזיז את הצוואר.. קמתי הבוקר ושכחתי מהכאב חחח